Viral Atlet Unboxing Telefon Pintar Edisi Terhad Samsung Sukan Olimpik Tokyo 2020! Jom Tengok Apa Yang Mereka Dapat.

Viral Atlet Unboxing Telefon Pintar Edisi Terhad Samsung Sukan Olimpik Tokyo 2020! Jom Tengok Apa Yang Mereka Dapat.

Viral Atlet Unboxing Telefon Pintar Edisi Terhad Samsung Sukan Olimpik Tokyo 2020! Jom Tengok Apa Yang Mereka Dapat. | Assalammualaikum semua! Sukan Olimpik adalah sukan yang dinantikan oleh semua. Setiap 2 tahun, acara ini akan diadakan dengan gilang gemilang. Walaupun pada tahun 2020 kita masih dengan pendemik wabak COVID-19. Semua atlit bertungkus lumus berlatih dan berdebar-debar beraksi dipentas sebenar. Rakyat Malaysia terutamanya, kami amat meminati sukan dan dari perlawanan sukan akan menyatukan kami. Semangat patriotik lahir secara tulus. Demi Negaraku. Setiap kali wakil dari negara Malaysia tersenarai, secara tradisionalnya kami akan set reminder untuk seisi keluarga menonton. Tiada alasan, semua kena ada di hadapan televisyen. Hahaha. Kenangan dengan seluruh ahli keluarga tidak dapat dilupakan, terutamanya semasa waktu kecil. Ketika ibu bapa kita masih bersama-sama membesarkan kita. Zaman sekolah. Al-Fatihah buat mereka yang telah meninggal dunia. Sebak pula teringat keseronokan menonton Sukan Olimpik. Okay kesat air mata. Jom tengok telefon Samsung ni. 17,000 atlet dapat tau. Terima kasih Samsung! Inisiatif murni yang tidak akan dapat dilupakan oleh para Atlet yang terlibat. ❤️

Viral Atlet Unboxing Telefon Pintar Edisi Terhad Samsung Sukan Olimpik Tokyo 2020! Jom Tengok Apa Yang Mereka Dapat.


Umum sedia maklum bahawa Samsung adalah penaja rasmi Sukan Olimpik dan Sukan Paralimpik. Cuma, kebiasaannya tiada kemaskini dari para atlet yang terlibat. Sebelum pandemik COVID-19, kita hanya melihat perlawanan sukan sahaja di televisyen secara langsung. Setelah megrtahui keputusan menang atau kalah, kemudian kita habis menonton begitu sahaja. Namun, pada Sukan Olimpik Tokyo 2020 ada sesuatu yang tidak dijangka berlaku. Para atlet memgemaskini aktiviti mereka di aplikasi TikTok. 

MasyaAllah seronok sangat kami tonton video TikTok mereka. Atlet seluruh dunia berkongsi pelbagai video dan paling Ruby teruja adalah apabila mereka menunjukkan hadiah sumbangan yang diterima di bilik mereka. Selain tajaan pakaian, video makanan harian, lokasi mereka berlatih, katil mereka yang viral (katil kotak itu bersesuaian dengan zaman pandemik COVID-19) dan gambar-gambar menarik di sana. Telefon pintar Samsung Galaxy S21 5G Tokyo 2020 menarik perhatian. 

1 unit Edisi Terhad Samsung Galaxy S21 5G Tokyo 2020
1 unit Samsung Galaxy Buds Pro
1 Unit Edisi Terhad Samsung Galaxy Buds Pro Case

Sejak Sukan Olimpik Nagano 1998, Samsung telah menyokong Olimpik dengan teknologi mudah alih yang inovatif sebagai Rakan Olimpik Seluruh Dunia rasmi dalam Peralatan Komunikasi Tanpa Wayar. Teknologi mudah alih inovatif Samsung telah mengubah cara komuniti, atlet, dan peminat Sukan Olimpik di seluruh dunia berkomunikasi dan berkongsi antara satu sama lain.

Samsung akan terus berkhidmat sebagai Rakan Olimpik Seluruh Dunia rasmi dan menyediakan sokongan komunikasi dan peralatan pengkomputeran tanpa wayar untuk Sukan Olimpik sehingga 2028.

Sumbangan Samsung Kepada Sukan Olimpik 1998-2020


Olympic Games Tokyo 2020 (Jepun)


Olympic Games PyeongChang 2018 (Korea Selatan)

Olympic Games Rio 2016 (Brazil)

Olympic Games Sochi 2014 (Rusia)


Olympic Games London 2012 (United Kingdom)

Olympic Games Vancouver 2010 (Kanada)

Olympic Games Beijing 2008 (China)

Olympic Games Torino 2006 (Italy)

Olympic Games Athens 2004 (Greece)

Olympic Games Salt Lake 2002 (Amerika Syarikat)

Olympic Games Sydney 2000 (Australia)

Olympic Games Nagano 1998 (Jepun)

Samsung Rakan Sukan Olimpik dan Paralimpik Seluruh Dunia


Samsung terus berinovasi dengan telefon mudah alih baru di Sukan Olimpik Tokyo 2020 untuk membantu lebih ramai pengguna dan peminat mengalami semangat Olimpik dan Paralimpik di mana sahaja mereka berada di dunia. Tahun ini akan menunjukkan bagaimana sukan dapat menyatukan kita walaupun kita tidak bersama secara fizikal, dan bekerjasama dengan Jawatankuasa Olimpik Antarabangsa dan Jawatankuasa Paralimpik Antarabangsa, Samsung akan memimpin perjalanan ini dengan teknologi mudah alih terkini dan pendekatan digital pertama.

Samsung memulakan program Sukan Olimpik dan Paralimpiknya hari ini dengan mendedahkan Galaxy S21 5G Tokyo 2020 Athlete Phone yang diedarkan kepada semua 17,000 atlet Olimpik dan Paralimpik yang bertanding di Tokyo. Pada masa yang sama, Samsung telah melancarkan daftar duta atlet yang luar biasa, dan telah melancarkan sejumlah inisiatif pemasaran yang dipimpin digital, termasuk Pusat Media Samsung Galaxy Tokyo 2020 maya yang akan memastikan media dan peminat di seluruh dunia tetap terhubung semasa temasya.

Galaxy S21 5G Tokyo 2020


Sebagai penyedia peralatan komunikasi tanpa wayar eksklusif Sukan Olimpik dan Paralimpik, Samsung sekali lagi akan memberikan peranti mudah alih edisi khas kepada semua atlet Sukan Olimpik dan Paralimpik yang bertanding di Tokyo 2020. Samsung pertama kali memperkenalkan Telefon Edisi Olimpiknya untuk Sukan Olimpik pada tahun 1988 dan telah menyediakan kepada atlet sejak Sochi 2014. Inisiatif ini diperluas ke Paralympians untuk PyeongChang 2018 dan akan berterusan untuk Tokyo 2020 dan seterusnya kerana Samsung tetap komited terhadap pergerakan Olimpik dan Paralimpik.

Galaxy S21 5G Tokyo 2020 Athlete Phone dilengkapi kamera kelas pro untuk pengguna dari mana-mana tahap kemahiran, dan pemproses paling maju yang pernah ada dalam peranti Galaxy untuk kelajuan yang lebih tinggi. Peranti mudah alih ini juga cekap tenaga dan memberikan keupayaan pengkomputeran canggih untuk menyokong sambungan 5G dan AI pada peranti. Untuk memperingati Tokyo 2020, reka bentuk ikonik peranti ini akan menampilkan badan biru dan cincin Olimpik dan Parilimpik yang tertulis di bahagian belakang.



Di bahagian dalam Galaxy S21 5G mempunyai chipset Snapdragon 888, ditambah dengan kombinasi memori 8 + 128 GB. Paparannya adalah panel AMOLED 6,2 "Dinamis dengan resolusi 1080p dan 120Hz kadar penyegaran adaptif. 

Mengenai Penglibatan Samsung dalam Sukan Olimpik


Samsung telah menjadi Rakan Olimpik Seluruh Dunia sejak Sukan Musim Sejuk Olimpik Nagano 1998. Selama lebih dari 20 tahun, peralatan komunikasi tanpa wayar terkemuka di syarikat ini telah membolehkan peminat dan atlet di seluruh dunia terus berhubung dan berkongsi dalam perjalanan untuk mencapai kehebatan semangat kesukanan. Untuk Tokyo 2020, Samsung akan membantu menyebarkan semangat Sukan Olimpik melalui inovasi eksklusif yang membentuk masa depan digital Sukan Olimpik. Komitmen Samsung sebagai Rakan Paralimpik Seluruh Dunia akan berterusan hingga ke Sukan Olimpik dan Paralimpik LA2028 dalam kategori peralatan komunikasi tanpa wayar, termasuk pengaktifan kecerdasan Buatan, Realiti Maya, Realiti Peningkatan dan 5G ciri peralatan tersebut.

Mengenai Penglibatan Samsung dalam Sukan Paralimpik


Samsung adalah Rakan Kongsi Seluruh Dunia Jawatankuasa Paralimpik Antarabangsa (IPC) dalam kategori Peralatan Komunikasi Tanpa Wayar. Bermula dari Paralympic Winter Games Torino 2006, Samsung telah menjadi penyokong kebanggaan Pergerakan Paralimpik melalui kempen yang bertujuan untuk membolehkan atlet dan peminat di seluruh dunia menyebarkan kegembiraan dan inspirasi Sukan melalui teknologi komunikasi tanpa wayar yang inovatif. Komitmen Samsung sebagai Rakan Paralimpik Seluruh Dunia akan berterusan hingga ke Sukan Olimpik dan Paralimpik LA2028 dalam kategori peralatan komunikasi tanpa wayar, termasuk pengaktifan kecerdasan Buatan, Realiti Maya, Realiti Peningkatan dan 5G ciri peralatan tersebut.

Sumber:







Selamat maju jaya kepada semua atlet. Walau berlainan negara. Kami terhibur tonton TikTok anda. Perbezaan bahasa tidak menghaalang kami untuk memahami sukan tersebut. Rasa sekejap sangat masa berlalu. 23 Julai 2021 sehingga 8 Ogos 2021 ia masa yang singkat. Jumpa di Olympic Games Paris 2024!  

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. wah...nice. storage die pun nampak besar jugak tu. nanti nak tengok la sebab ada terfikir juga nak tukar HP baru ni..

    BalasPadam
  2. Wow!!!!!!!!! Lawa nyer Olympic collection nie. Love the features. Thank you for sharing.

    BalasPadam
  3. Ok. Nie nampak sangat classy pasty spesifikasi dia memang menarik. Alaaaaa kenapalah macam nak terpengaruh pula nie?

    BalasPadam
  4. Alahai cantikknyaaaaaaaa yang warna biru tu. Dh lama tak pakai samsung bila tengok teringin pulak rindu juga design dulu yang menarik

    BalasPadam
  5. Lawanya ruby! Mesti Limited Edition kan? Lawanya! Malam ni sure termimpi-mimpi ni

    BalasPadam
  6. Omg... the Olympic Collection is so gorgeous with gold and the special blue color.

    BalasPadam
  7. Best kan! Untung giler all the athletes but they deserved it la.. not easy to gain the title as Olympians... cantik kan limited edition lak tue, ada tengok few of them doing the unboxing.. jealous taw.. :P

    BalasPadam
  8. Belakang dia mmg ada cop olimpik yaa? Patutlah edisi terhad dan limited, sangat cun arr.. cuma mata Sis tak kenan tang kamera belakang tu, macam hansel pintu jerr huhuhu.

    BalasPadam

PERHATIAN: Pihak RUBY.MY tidak akan bertanggungjawab ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca. Sila pastikan anda fikir terlebih dahulu sebelum meninggalkan komen yang berbaur negatif. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Setiap penulisan dan komen adalah termaktub dalam Akta Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia 1998. Akta ini merupakan undang-undang siber yang digubal di Malaysia pada 15 Oktober 1998, dan mendapat perkenan Yang di-Pertuan Agong pada 23 September 1998. Ia mula berkuatkuasa pada 1 April 1999.

Seseorang yang melanggar atau melakukan kesalahan akan disabitkan boleh didenda tidak melebihi RM50,000 atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya dan juga boleh didenda selanjutnya RM1,000 bagi setiap hari atau sebahagian daripada sehari kesalahan diteruskan selepas pensabitan.