Dibea G20 Mini Membersih Rumah Dengan Lebih Efisen

Dibea G20 Mini Membersih Rumah Dengan Lebih Efisen. | Asalammualaikum semua! Hari ini Ruby ingin berkongsi tentang vakuum yang bijak lagi pandai. Hehehe. Kerja membersihkan rumah tidak tertumpu kepada suri rumah sahaja kan? Zaman sekarang, kita semua memainkan peranan untuk menjaga kebersihan. Tidak kira sama ada di rumah, di luar atau di pejabat. Kita seharusnya menjadi manusia yang menjaga kebersihan alam sekitar. Jadi, untuk rutin harian di rumah. Ruby memang akan menyapu dan mengemop setiap hari. Suami Ruby juga akan membantu apabila dia tiada kerja yang mustahak pada hari tersebut. 

Dibea G20 Mini Membersih Rumah Dengan Lebih Efisen.


Apabila giliran Ruby pula busy, suami pula membersihkan rumah. Ada kalanya seminggu juga Ruby sibuk. Alhamdulillah setelah hampir 9 tahun usia perkahwinan, kami bertolak ansur demi keselesaan rumah tangga. Anak-anak pun jadi ringan tulang. Contoh melalui tauladan. Hehehe. Siapa yang tidak menyukai alat pembersih 2 dalam 1 (2-in-1)? Mesti anda semua suka kan! Pembersihan rumah secara berkala sebenarnya bermanfaat bagi anda dan keluarga kerana mencegah pengumpulan habuk dan alergen lain yang boleh mencetuskan alahan atau masalah pernafasan. Sekarang banyak dari kita juga bekerja dari rumah, ruang kerja yang bersih menjadikan persekitaran kerja yang kondusif. Bukan sahaja kita bekerja dari rumah. Anak-anak pun belajar dari rumah. Kerja sekolah, kelas dalam talian dan PdPR juga perlu dilaksanakan dengan konsisten serta berkualiti. Barulah guru sayang. Ibu dan ayah pun sayang apabila cemerlang dalam pelajaran. 

Dibea G20 Mini


Namun, banyak yang merasa sukar untuk membersihkan rumah mereka dengan kerap dan sering menangguhkan tugas ini sehingga mereka mempunyai alasan yang cukup baik untuk melakukannya, walaupun dengan alat yang tepat, pengemasan dapat menjadi mudah.  Lihat pel vakum tanpa wayar terbea terbaru, G20 Mini yang akan menyelesaikan tugas, menjimatkan masa dan tenaga anda.

Model G20 Mini adalah pel vakum tanpa wayar pertama Dibea yang dilengkapi dengan skrin LED Pintar yang memaparkan tahap bateri, mod sedutan (kuat atau rendah) dan memberi amaran kepada anda jika vakum terlalu panas atau memerlukan pembersihan.  Dengan kemampuan daya sedutan 20,000 Pa, lampu LED terpasang di sikat kepala serta fungsi vakum dan pel, kini anda dapat menghabiskan lebih sedikit masa untuk pembersihan harian anda.

Tubuhnya yang ringan kurang dari satu kilogram bermaksud anda tidak perlu memusingkannya di sekitar rumah anda, dan muncung vakum yang berbeza membolehkan anda menyasarkan setiap sudut dan celah dengan mudah.  Kapasiti bateri yang besar 2600mAh memberi anda masa pembersihan tanpa gangguan selama 50 minit untuk menyingkirkan semua habuk, kotoran, serpihan makanan dari ruang tamu, bilik tidur, ruang makan, perabot dan juga komputer riba.

Peraduan Dibea Comment & Win Di Facebook Rasmi Shopee Malaysia


Mulai hari ini, G20 Mini akan tersedia secara eksklusif di Shopee dengan harga RM1059.  Untuk meraikan pelancaran Mini G20, Dibea memperlakukan pengguna Shopee dengan penjualan satu hari di mana pembersih vakum Mini G20 akan berharga RM899 semasa Jualan Mengejutkan sepanjang 27 Mei.
 Selain itu, Dibea akan mengadakan pertandingan ‘Comment & Win’ yang akan berlangsung sehingga 6 Jun.  Bagi mereka yang berminat untuk turut serta, ikuti Shopee MY di Facebook (https://www.facebook.com/ShopeeMY), seperti catatan di Dibea's G20 Mini, beri komen dengan hashtag #iloveDibea, #iwantDibeaVacuum dan jemput tiga rakan anda untuk melakukan arahan yang sama.

Peraduan ini akan menyaksikan lima (5) pemenang bertuah berjalan dengan baucar Dibea bernilai RM100 untuk membeli pembersih vakum G20 Mini dari kedai rasmi Dibea di Shopee.  Pemenang akan diumumkan pada 11 Jun dan diberitahu melalui bahagian komen di Facebook.

Shopee 6.6 Awesome Sale


Bersempena dengan Shopee 6.6 Awesome Sale yang berlaku sekarang hingga 6 Jun, pengguna Shopee dapat menikmati potongan harga apabila mereka menggunakan baucar kedai Dibea sebelum mendaftar dengan dompet mudah alih ShopeePay: diskaun RM 40 dengan perbelanjaan minimum RM 900, potongan RM28 dengan perbelanjaan minimum  RM680 pada 27 Mei dan diskaun RM18 dengan perbelanjaan minimum RM450 dari sekarang hingga 6 Jun.


Anda tidak mahu terlepas tawaran menarik dari Dibea ini, terus ke https://shopee.com.my/dibea.os dan berbelanja dengan mudah menggunakan ShopeePay!

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Fuhhh...lama dah ngidam nak vacuum wireless macam ni . Tak perlu dah nak pasang plug bagai . Dengan wayar berselirat masa vacuum kalau guna yang biasa . Ada je vacuum gini ..confirm bertambah rajin la K.Sal ngemas rumah. Nak try share entry Ruby dengan Mr Hubby .. mana tau ada rezeki K.Sal dapat hadiah birthday ke kan .. huhuhu

    BalasPadam
  2. Wow this is indeed a good wireless vaccum right? As we are staying indoors more and more, it is getting even more important for us to keep our home clean. :)

    BalasPadam
  3. aduhhh siap ada mop lah.terus jatuh cinta lah camni. i want this!!!

    BalasPadam
  4. Wahhh menariklah vacuum ni.. 2in1 mop and vacuum at the same time.. Jimat masa ni... Lets usha!

    BalasPadam
  5. Lama dah teringin vacuum MCM ni.. sangat praktikal Dalam kerja pembersihan rumah

    BalasPadam
  6. Waaa hebat bertenaga vakuum dia.. ni sekali ON mau sedut semua., jimat masa dan jimat penggunaan elektrik..

    BalasPadam
  7. Memang aim lama vacum cordless ni.. Duk usha juga dekat shopee.. Tengah kumpul duit nak beli je.. Hehee.. Memudahkan kerja mengemas. Takyah berselirat dengan wayar.. Boleh bawak ke sana sini..

    BalasPadam
  8. Sabar Rawlins. Jangan terpengaruh dengan tulisan Ruby nie. Vacuum kat rumah baru berusia 5 tahun dan masih elok. Walaupun ada sales 6.6 kelak, jangan terpengaruh ye. Hehehe

    Teringin tau lepas baca nie

    BalasPadam
  9. Ok nanti nak survey la. Terima kasih untuk info ni. Siap ada mop. Memudahkan keje membersih

    BalasPadam
  10. Ya setuju setiap suami harus hadiahkan isteri dia produk yang bagus macam ni. Barulah isteri tersenyum riang nk kemas rumah kan!

    BalasPadam

PERHATIAN: Pihak RUBY.MY tidak akan bertanggungjawab ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca. Sila pastikan anda fikir terlebih dahulu sebelum meninggalkan komen yang berbaur negatif. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Setiap penulisan dan komen adalah termaktub dalam Akta Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia 1998. Akta ini merupakan undang-undang siber yang digubal di Malaysia pada 15 Oktober 1998, dan mendapat perkenan Yang di-Pertuan Agong pada 23 September 1998. Ia mula berkuatkuasa pada 1 April 1999.

Seseorang yang melanggar atau melakukan kesalahan akan disabitkan boleh didenda tidak melebihi RM50,000 atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya dan juga boleh didenda selanjutnya RM1,000 bagi setiap hari atau sebahagian daripada sehari kesalahan diteruskan selepas pensabitan.