MYLARA Platinum Series CollaRa Super Whitening Booster


MYLARA Platinum Series CollaRa Super Whitening Booster. Assalammualaikum semua! Pasti kalian sudah membaca tentang regimen penjagaan kulit yang sedang Ruby amalkan. Boleh baca disini https://www.ruby.my/2020/04/mylara-skincare-rahsia-kulit-putih.html?m=1. Seterusnya Ruby ingin kongsikan tentang suplimen makanan tambahan yang amat mudah untuk diamalkan. Ia memberi banyak manfaat dan kebaikan kepada wanita. 


MYLARA Platinum Series CollaRa Super Whitening Booster


Produk seterusnya yang Ruby cuba adalah CollaRa. Ia mencerahkan dan melembutkan kulit dengan formulasi dari susu dan buah beri. Menjaga kesihatan wanita dengan sirih dan ramuan tradisional. Mencerahkan kulit sekaligus menghilangkan parut. Amalkan diawal pagi sebelum sarapan. Paling maksimum 4 sudu dalam sehari. Ruby tahu rasa CollaRa ni sedap. Jangan melebihi apa yang disarankan tau! 

Cara pengamalan sangat mudah, buka botol CollaRa, cedok dan masuk dalam mulut. Kemam sampai mencair. Senang sangat kan? Amalkan 3 liter air kosong setiap hari agar suplimen makanan tambahan kesihatan dapat memberi kesan terbaik. Selamat mencuba!

Isi Kandungan :

Dextrose Monohydrate, Mixed Berries (Blackberry, Elderberry, Raspberry, Blueberry), Instant Skim Milk (Milk Protein), Maltodextrin (Gluten), Vanilla Fish Collagen (Fish), Kacip Fatimah, Manjakani, Pueraria Mirifica, Sireh, Parameria Barbata (Serapat), Pueraria Lobata, Vitamin C, Sucralose, Silicon Dioxide.

Harga Promosi RM 75
Harga Asal RM 150

Mengenai MYLARA Skincare

MYLARA Skincare adalah rangkaian produk yang dirumus khas dan profesional agar kulit kekal sihat dan segar. Kombinasi unik dari bahan-bahan berasaskan tumbuhan. MYLARA sesuai untuk semua jenis kulit, menjadikannya selamat dan lembut untuk digunakan bermula seawal dari usia 14 hingga 60 tahun. 

Menyedari bahawa kulit kita merupakan aset berharga yang memerlukan rawatan yang selamat dan khusus. Malahan, kita hidup dalam gaya hidup yang sibuk dan cuaca lembab dan persekitaran yang tidak menentu, penjagaan kulit MYLARA adalah jawapan paling tepat untuk semua keperluan kulit kita!


Catat Komen

20 Ulasan

  1. wahhh harga promo half price! Murahnya! Sebotol tu boleh tahan berapa lama sis?

    BalasPadam
  2. Wow ada diskaun lagi.. Bagus ni boleh try, mana tau boleh flawless mcm ruby...

    BalasPadam
  3. Wah pas ni lagi putih bersihlah kulit wajah Ruby ya... rajin Ruby makan... kak lak bab bab makan suplemen ni tak berani haha sbb tak biasa nak makan huhu...

    BalasPadam
  4. Bagus nampaknya produk ni.amat sesuai dgn muka kita yg jenis asia ni..

    BalasPadam
  5. wanita dgn kecantikan tk dpt dipisahkan..mencerahkan kulit dan hilangkan parut mmg idaman setiap wanita..murah harga promosi dari harga asal

    BalasPadam
  6. Patutlah sejak dua menjak ni kemain berseri-seri wajah Ruby, ini rahsianya ya..
    Jenis Sis walaupun priduk baru pertama kali dengo, tapi kalau baca review orang menggunakan, Sis suka gak nak mencuba..sebab ada keyakinan...nanti nak try gak laa...

    BalasPadam
  7. Duduk rumah pun kene berseri kan.masa ni la kene jaga luar dan dalam. Suplement senang dimakan la mnejadi pikihan.. Kemam je..bgus ni.. Boleh try

    BalasPadam
  8. Kena tengok juga jika produk ni sesuai dengan kita. Ada yang tak serasi. Kalau serasi boleh la teruskan penggunaan. Banyak juga tu pengurangan harga.

    BalasPadam
  9. Beri memang terkenal dalam kecantikkan.

    Patutlah tengok kak ruby berseri-seri sekarang nak. Skin muka nampak shining je

    BalasPadam
  10. Memang kehendak semua wanita ni nak kulit cantik dan sihat. Dengan adanya suplemen ni boleh la bantu dapatkan skin idaman 😊

    BalasPadam
  11. Patut lah nampak kulit ruby cantik... supplement2 ni byk kat market, cuma tak tau mana yg berkesan & kena dgn tekak :p Kalau yg ni Ruby cakap sedap, okay lah!

    BalasPadam
  12. Wow!!!!! The ingredients used for this product looks good. Boleh jadi gebu macam bunga Melur nie. Hehehe!

    BalasPadam
  13. harga promo 50% diskaun tu.. berbaloi2. kalau produk bagus why not cuba kan

    BalasPadam
  14. wow separuh harga tu! apa lagi tunggu wanita2 diluar, cepat beli sementara masih murah. kalau saya wanita, dah beli dh ni hehe

    BalasPadam
  15. Senangnya nak makan, sebab tak perlu bancuh dengan air pon. Harga Promosi pon murahnya. Boleh masuk wishlist ni!

    BalasPadam
  16. Senang saja nak amalkan Collara ni ya cuma kemam sampai larut. Memang apa apa suplimen yang kita amalkan kena minum air kosong secukupnya. Eh Collara ada potongan harga 50% lah. Kira murah ni. Boleh grab 1 untukndiri sendiri

    BalasPadam
  17. baru first time dgr brand ni. thanks info ya. must check the ingredients ya supaya selamat digunakan

    BalasPadam
  18. Bils ada promosi dijual separuh dari harga. Memang untung beli. Lagipun produk ni nampak menarik

    BalasPadam
  19. wah. ada suplemen kulit ekk.
    ari tu skincare, kan, ruby?
    terbaik la.
    aida ni kena kot amik suplemen putih.
    tak cukup putih ni :) ha ha ha ah ha...

    BalasPadam
  20. Memang elok kalau rajin minum collagen drinks or supplement untuk kecantikan kulit.

    BalasPadam

PERHATIAN: Pihak RUBY.MY tidak akan bertanggungjawab ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca. Sila pastikan anda fikir terlebih dahulu sebelum meninggalkan komen yang berbaur negatif. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Setiap penulisan dan komen adalah termaktub dalam Akta Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia 1998. Akta ini merupakan undang-undang siber yang digubal di Malaysia pada 15 Oktober 1998, dan mendapat perkenan Yang di-Pertuan Agong pada 23 September 1998. Ia mula berkuatkuasa pada 1 April 1999.

Seseorang yang melanggar atau melakukan kesalahan akan disabitkan boleh didenda tidak melebihi RM50,000 atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya dan juga boleh didenda selanjutnya RM1,000 bagi setiap hari atau sebahagian daripada sehari kesalahan diteruskan selepas pensabitan.