Majlis Berbuka Puasa Helpdesk 2009


Wah.. Makan jer hari ni.. Pada 9 Sept 2009, majlis berbuka puasa telah diadakan kat office aku.. Macam2 juadah ada.. Tapi aku tak dapat bersama2 berbuka dengan bebudak office.. Aku datang lewat.. Ada hal skit.. Hrmm.. Nasib baik ada lagi makanan.. Aku mengidam mihun and spaghetti.. Tapi dah abis masa aku datang tu... Hukhukhuk.. Steambot jer ada.. Alhamdulillah la kan.. Nasib baik ada, daripada takde... Masa aku datang jam 9 malam tu, aku ada la bawa beberapa juadah... Yang masak satu jer.. Chocolate cake.. Yang lelain beli jer.. Hehehe... Lihatlah pic dibawah ni.. Ni jer yang sempat.. Hehehe... sik fan..





Post a Comment

PERHATIAN: Pihak RUBY.MY tidak akan bertanggungjawab ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca. Sila pastikan anda fikir terlebih dahulu sebelum meninggalkan komen yang berbaur negatif. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Setiap penulisan dan komen adalah termaktub dalam Akta Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia 1998. Akta ini merupakan undang-undang siber yang digubal di Malaysia pada 15 Oktober 1998, dan mendapat perkenan Yang di-Pertuan Agong pada 23 September 1998. Ia mula berkuatkuasa pada 1 April 1999.

Seseorang yang melanggar atau melakukan kesalahan akan disabitkan boleh didenda tidak melebihi RM50,000 atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya dan juga boleh didenda selanjutnya RM1,000 bagi setiap hari atau sebahagian daripada sehari kesalahan diteruskan selepas pensabitan.

Previous Post Next Post